غم به طور منظم در مقابل افسردگی1

نوشته شده توسط:گروه مقاومت سلامت کشور | ۸۲ دیدگاه

غم به طور منظم در مقابل افسردگی1

http://ups.night-skin.com/

احساس غم، پایین، یا دلسرد احساسات طبیعی انسان است. واکنش ها نسبت به زحمتی و موانع زندگی آنها. همه ما احساس می کنید این روش در زمان است.

ما ممکن است احساس غمگینی بیش از یک بحث با یک دوست، فروپاشی، یا بهترین دوست در حال حرکت به خارج از شهر است. ما ممکن است در مورد انجام ضعیف در آزمون نا امید شده است. یا شاید ما احساس دلسردی اگر تیم ما نمی تواند به نظر می رسد از دست دادن آن خط برای شکستن. غم و اندوه - مرگ از نزدیک کسی می تواند منجر به یک نوع خاصی از غم.

بسیاری از زمان ها، مردم موفق به مقابله با این احساسات و گذشته آنها را با کمی وقت و مراقبت.

افسردگی بیش از گاهی احساس آبی، غم، و یا پایین در افسردگی، افسردگی است و با روحیه قوی شامل غم، دلسردی، ناامیدی، یا ناامیدی است که برای هفته ها طول می کشد، ماه، و یا حتی طولانی تر است.

 

افسردگی بیش از خلق و خوی فرد را تحت تاثیر قرار می. این تخلیه انرژی، انگیزه، و تمرکز فرد نیاز برای فعالیت های عادی است. آن را با توانایی به اطلاع و یا لذت بردن از چیزهای خوب در زندگی تداخل دارد.

شانه های افسردگی

وقتی که افراد دارای افسردگی، آن را تحت تاثیر احساسات و خلق و خوی آنها. این می پیچد راه خود را از تفکر است. افسردگی همچنین می تواند مردم را از نظر جسمی تاثیر می گذارد، حتی باعث درد و درد بدن است. همه که افسردگی میشود آن را نشان می دهد دقیقا به همان شیوه، هر چند.


در اینجا برخی از چیزهایی که افرادی که با افسردگی متوجه:
احساسات منفی و خلق و خوی افسردگی شامل احساس، خلق منفی و پایین برای هفته یا ​​بیشتر. یک نفر مبتلا به افسردگی ممکن است احساس غیر منتظره ای غم، دلسردی، یا شکست خورده است. او ممکن است احساس نا امید کننده، درماندگی، یا به تنهایی است. برخی از افراد احساس گناه، نالایق را رد کرد، و یا کسی که هیچ کس دوستش نداره. هر یا همه این احساسات می تواند بخشی از یک خلق افسرده است.

افسردگی همیشه نمی شود مردم را به اغلب احساس غم، هر چند. برای برخی افراد، افسردگی را نشان می دهد تا به عنوان یک حالت ماندگار از احساس تحریک پذیر، به راحتی آزرده، خشم، و یا بیگانه.
تفکر منفی. وقتی کسی دارای افسردگی، می تواند همه چیز را ابر. جهان به نظر می رسد غم افزا، و افکار فرد منعکس کننده که ناامیدی و درماندگی است. این باعث می شود که یک شخص فکر می کنم چیزها هرگز بهتر خواهد شد، که مشکلات بیش از حد بزرگ را حل کند، که هیچ چیز نمی تواند بهبود وضعیت، یا این که هیچی برام مهم نیست.

افراد مبتلا به افسردگی تمایل دارند که افکار منفی و خود انتقادی. آنها ممکن است باور آنها بیارزش و unlovable - حتی اگر این درست نیست. افسردگی می تواند باعث شود کسی به فکر می کنم که زندگی ارزش زندگی کردن نیست. است که افراد مبتلا به افسردگی می تواند منجر به آسیب رساندن به خود و یا در مورد پایان دادن به زندگی خود فکر می کنم.
افرادی که به آنها کم انرژی و انگیزه است. مبتلا به افسردگی ممکن است احساس ها خسته می شدند، تخلیه و یا خسته شده است. آنها حتی ممکن است آهسته تر حرکت می کند و یا بیشتر طول بکشد تا کارها را انجام دهیم. این می تواند احساس می کنید اگر همه چیز نیاز به تلاش بیشتر است. افرادی که احساس می کنم این راه ممکن است انگیزه خود را به انجام و یا در مورد مراقبت از هر چیزی مشکل داشته باشد.
غلظت افسردگی می تواند آن را سخت به تمرکز و تمرکز. این ممکن است برای تکمیل مدرسه، توجه در کلاس، درس ها را به یاد داشته باشید، و یا اقامت با تمرکز بر آنچه که دیگران می گویند.
علایم فیزیکی افراد می توانند افسردگی را در بدن خود و همچنین ذهن خود احساس راحتی کنید. برخی از افراد دارای ناراحتی معده و یا از دست دادن اشتها. برخی از آنها ممکن است به دست آوردن یا از دست دادن وزن است. برخی از مردم متوجه سردرد و مشکلات خواب در آنها افسرده است.
اجتماعی. خروج از آنجا که از احساس غم و انرژی کم، افراد مبتلا به افسردگی ممکن است در جلو و دور از دوستان و خانواده و یا از فعالیت های آنها یک بار لذت بردم. این معمولا باعث می شود آنها احساس تنها تر و منزوی تر می باشد. است که می تواند باعث افسردگی و تفکر منفی بدتر.

 منابع مطلب:http://kidshealth.org/teen/your_mind/mental_health/depression.html

82 نظر

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه