پرسش و پاسخ برای دیابتی ها

نوشته شده توسط:گروه مقاومت سلامت کشور | ۴ دیدگاه

پرسش و پاسخ برای دیابتی ها

         

        قند خون با دستگاه شخص دیگری بررسی و 170 کردم. آیا دیابت داشته باشم؟

 صفحه اصلی متر قند خون را نمی توان مورد استفاده برای تشخیص دیابت است.  شما باید یک آزمون تشخیصی منظم توسط پزشک و انجام شده در یک آزمایشگاه با معرفها ویژه به تعیین اینکه آیا شما مبتلا به دیابت داشته باشد.  هر کس نگران است که آنها ممکن است به دیابت باید با پزشک خود و یا ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی مشورت کنید.

آیا برنامه های رژیم غذایی تجاری (مانند کریگ جنی، مراقب وزن می کردند، و غیره) برای یک فرد مبتلا به دیابت خوب است؟

 انجمن رژیم غذایی مبتنی بر کالری توزیع و یا تایید هر یک برنامه رژیم غذایی تجاری است.  با این حال، خوردن غذاهای سالم، بخش بزرگی از طرح دیابت درمان خوب است.  افراد باید با یک متخصص تغذیه مجرب، متخصص تغذیه یا گواهی آموزشگر دیابت (CDE) به منظور کمک به تعیین اینکه آیا یک رژیم غذایی مناسب است برای آنها صحبت می کنند.  گفته می شود، بهترین رژیم غذایی است که اغلب که موجب دستیابی مورد نظر خود را نتایج و شما می توانید به آن پایبند باشید.

بهترین شیرین کننده مصنوعی چه خبر؟

 غذا و دارو (FDA) را تایید کرده است که استفاده از شیرین کننده های مصنوعی: ساخارین، آسپارتام (NutraSweet)، آسه سولفام-K (شیرین یک) و سوکرالوز (Splenda.) انجمن را قبول نتیجه FDA که این شیرین کننده های امن هستند و یکی بیش از دیگران توصیه نیست.

 

چگونه بسیاری از کربوهیدرات ها می توانند در یک روز داشته باشند؟

 مکان برای شروع از 45 گرم کربوهیدرات در یک وعده غذایی می باشد.  شما ممکن است بیشتر یا کمتر بسته در مورد چگونگی کنترل دیابت خود شما را مدیریت نیاز دارند.  تیم مراقبت های بهداشتی می تواند از مقدار صحیح را برای شما کمک کند.  هنگامی که شما می دانید که چگونه بسیاری از کربوهیدرات در یک وعده غذا خوردن، را انتخاب کنید و مواد غذایی خود را به اندازه بخشی برای مطابقت.

شرکت های بیمه را رد؟

مراقبت های بهداشتی فدرال قانون اصلاحات که در مارس 2010 قانون تبدیل شد، شامل بسیاری از ابزارهای جدیدی در مبارزه برای جلوگیری از دیابت است.  هنگامی که مقررات به طور کامل در جای خود، افراد مبتلا به دیابت را می توان انکار کرد بیمه و یا مجبور به پرداخت بیشتر برای پوشش صرفا به این دلیل که آنها مبتلا به دیابت است.  شرکت های بیمه اجازه داده نخواهد شد به منظور محدود کردن منافع و یا قطره پوشش زمانی که یک فرد نیاز به مراقبت های بهداشتی.  تشخیص دیابت طولانی تر خواهد شد به همین دلیل قانونی به انکار مراقبت های بهداشتی، پایان دادن به سیستم فعلی که تحریم چنین تبعیضی.

ن بیمه ندارد اما باید به دیدن پزشک / دندان پزشک / متخصص چشم. آیا می توانم به شما کمک کند؟

 انجمن کمک های مالی مستقیم یا مراقبت های پزشکی ارائه نمی دهد، اما ما می توانیم شما را به برنامه هایی که ممکن است کمک مراجعه کنید.  برای اطلاعات خاص در مورد برنامه های موجود در منطقه خود، لطفا با مرکز از طریق پست الکترونیک و یا تلفن تماس بگیرید.  نمایندگان ما نیز می تواند شما را مستقیم به منابع رایگان و کم هزینه چشم و مراقبت از دندان است.

مدرسه فرزند من یک پرستار که سفر به مدارس مختلف و همیشه وجود دارد. آیا آنها قرار است به یک پرستار موجود در تمام طول روز؟

 قانون فدرال حفاظت به دانش آموزان مبتلا به دیابت در تمام کشورهای عضو، فراهم می کند.  با این حال، قوانین و مقررات کشور تعیین این که چه کسی در محیط مدرسه می شود مجاز به انجام و یا کمک به مراقبت از دیابت است.  خانواده ها، ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی و کارکنان مدرسه باید آشنا با این قوانین و مقررات به منظور ایجاد طرح جامع مدرسه مراقبت است.

 اگر شما رو به چالش با مدیریت دیابت فرزند شما در مدرسه، مرکز اطلاعات و پشتیبانی جامعه به منابع شما نیاز دارید، مانند ما در ارتباط ایمن در برنامه های مدرسه تماس بگیرید .

منبع مطلب:http://www.diabetes.org/

4 نظر

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه